Veebibroneeringu teostamine

Kerkinud on esile probleem, kus kohale tulles avastab veebibroneeringut teostada üritanud klient, et tema soovitud aega ei olegi kirjas. Artiklis leiad, kuidas võiks seda olukorda vältida. Siinkohal meeldetuletus – kui veebis broneerimine tundub liiga keeruline, saab aegu broneerida klassikalisel viisil helistades numbrile +372 56 255 165 või kirjutades aadressile info@eluilu.ee

Üldjuhul ei ole probleeme veebibroneeringuga kuni viimase etapini. Enne viimast etappi peab klient enda valitud viisil logima sisse, kas emaili, Facebooki või Google kaudu ning seejärel saab ta kinnitada oma broneeringu. Peale kinnitamist peaks saabuma kliendi sisestatud aadressile kinnitusemail. Selle saamine tagab, et kliendi aeg on kirjas isegi kui teostamise ajal oli probleeme näiteks kehva internetiühenduse või mõne muu rikkega.
Kuvatõmmise tegemine soovitud ajast broneerimissüsteemis ei kinnita ära broneeringut ega ei ole sellest kasu ka salongis ette näitamisel, sest tegelikkuses on broneering siiski jäänud sooritamata. Broneeringu teostatust tõendab broneerimissüsteemi poolt saadetud kinnitusemail.

Kaks sammu broneeringu kinnitamiseks

1. Peale kliendikontoga sisse logimist vajutage all asuval ribal olevat nuppu, millele on kirjutatud “CONFIRM” – sellega kinnitate oma aja, mille valisite.
2. Peale aja broneerimist veebis peaks kliendile saabuma kinnitusemail, juhul kui seda ei saabu võite ühendust võtta meie administraatoriga numbril +372 56 255 165 või kirjutada aadressile info@eluilu.ee
Kui veebis broneerimine tundub liiga keeruline, saab aegu broneerida klassikalisel viisil eelpool mainitud numbrile helistades või e-maili kaudu.